Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, March 18, 2011

wah .. arini .. ape la yang aku buat sampai penat ye?? rasenye takde bende yang memenatkan diri aku pon .. aku rase aku teman clsmate aku je tadi .. aku kuar dengan NISA' (name sebenar) .. tapi bukan penat pon kluar .. sebenarnye .. aku yang nak teman .. sebab mulenye .. aku nak beli tiket jugak .. tapi tak jadi balek sebab ade hal tertentu .. yang tak dapat ditangkis hal tu gune hape hape bende sekali pun .. termasuk kayu kayan .. 

lagipon .. aku da janji .. kalau tak jadi pon .. tak sedap hati pulak aku .. ape salah nye kluar dengan dy pon .. sebab boleh berborak .. kan NISA' kan ?? nanti kite share story lagi ye ?? =D

lepas balek tu..

punye baek je aku tidor tadi sampai ke petang .. perhh .. syok memang la syok .. tapi bile nak bangun tu rase macam hape je .. memang malas kaw kaw punye lah .. korang tak kan tak pernah rase macam aku rase kot .. hape korang tak pernh tidor lelame macam aku ke ? paling lame korang tidor bape jam? maksud aku yang korang rase boleh masok book's of record dunie punye ??

korang percaye tak kalau aku cakap .. aku ade kenal orang yang boleh tahan tidor 2 n 3 hari tanpe bangun bangun .. korang bayangkan lah kalau da ak cakap tanpe bangun tu .. maksudnye .,. tak bangun makan .. minum .. mandi .. sume lah .. eii .. busuknye dy kan ? kan ? ..

siyes weyh .. aku tak tipu .. aku tahu la kalau aku pon pernah kejot orang macam ni bangun .. ko tak payah cakap la .. gile liat .. aku pon pelik .. hape kalau dy mimpi makan pon boleh kenyang ke ?? aku yang tidor tak brape nak lame ni pon .. kalau bangun .. bile sedar .. perot kemain lagi .. bergendang gendang ..berkompang kompang ..  mengalahkan kat kenduri kawen ..

sampai aku pon naik berjoget joget .. 

hmmm .. okeyh .. stop cite pasal orang tidor and tak mandi tu .. busyuk busyuk ..

ok now .. aku nak cakap pasal .. pagi tadi .. aku macam biase pergi kelas .. bla bla bla...
cite tak best pon aku nak crite kan ? takpe lah ... blog aku .. aku nak cakap pasal hape pon .. hade haku kesah?? hahahaha ..

aku tak tahan betol lah dengan perangai budak kelas aku tu .. bikin wa gelak je .. haha .. bukan hape .. gile bersatu padu lah .. kalau lecturer tanye kau sorang pon .. ko kalau tak tahu jawapn .. tak payah segan silu nak bangun bro ... ko bangun je .. sebab .. yang jawab nanti tetap satu kelas .. so, tak payah gentar .. best kan budak kelas aku ?? ni bukan kes tak paham bahase .. tapi .. ni lah baru dikatekan .. kongsi ilmu .. kan bagus tu .. 
 

MISS (bukn name ssebenar) : ok ..JENAB  .. ketebalan concrete bErape ??

JENAB terdiam seketika .. cuba ingat .. puas dy geledah otak dy .. dalam mase yang same budak kelas pon bersuare ..

FATIMAH (bukan name sebenar) : 100mm .. 100 mm ..

SALEHA (bukn nme sbenar) : 100 mm ..

ALI (bukn nme sbenar) : 100 mm ..

yang aku tak paham tu .. sorang ni .. suare punye lah garau nak cakap kuat bajet suare dy manje same je macam JENAB .. sape lagi kalau tak si ALI .. haishh T_T' .. takpe lah .. bantu membantu digalak kan ..
sebenarnye aku pon join sekali .. =D .. mcam best pulak kan .. join  lah ..

MISS (bukn nme sbenar) : sy  tanye jenab .. kamu ni semua JENAB ke ? ha JENAB berape ?

JENAB : 100 mm ..

ALI : 100 mm ..

aishh .. punye lah kau over nak cakap lagi?? ..tapi dy ni memang semangat betol kalau belajar .. >_<

tu lah budak kelas aku .. =) .. ok lah .. tenkayu kalau sudi bace .. berbesar hati gyler kalau bace .. =D

2 comments:

  1. peh, gile busuk org tu, ada eh org mcm tu, mcm tk cye je,

    ReplyDelete
  2. knyataan niyh .. nak kejot memang payah .. aish ..

    ReplyDelete