Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday, March 27, 2011

AkU PA Liyana JasmAy ...

 cntek nye dy
comeyy =D

okey .. aku tak sangke sejak akhir akhir ni aku jadi PA  liyana jasmay
aku tahu kerje ni amatlah busy ..
agak hebatlah aku dapat handle ..
kisah bermula apabila..
''assalamualaikum, liyana ade?'' kate seorang lelaki kepade aku lah.. tak kan kome ..

''waalaikumsalam, liyana mane ni ?'' jawab aku lembut .. perhh .. lembut ke ??

''liyana .. liyana.. ni sape ni ..'' dy ulang name tu bajet aku tak dengar .. pastu tanye aku sape ..? haii .. ko kol pon tak tahu ke tengah cakap dengan PA liyana jasmay niyh ...

''hah ..? liyana ? liyana jasmay ke?'' aku yang blur pon .. main pakai letak je name yang terlintas kat pikiran aku .. yela .. mane ade name liyana dalam kelas aku tuh .. kawan2 aku .. tak sure pulak..

''liyana lah ..'' ..ye .. kau ulang lagi yang same wahai jejake ..liyana.. liyana .. dan liyana..

''ouh .. sorilah ye .. salah no. sile cube sebentar lagi lah ye ?'' aku da malas layan

''hah?'' balas dy.. tak dngar kot ..

''takde .. salah no. liyana takde .. cube lagi lah ye .. ok .. sekian terime kasih..'' ala ala .. operator .. ade bakat niyh !
beberape jam kemudian....

''liyana ade??'' suare yang same .. 

kebetulan mase tu azan maghrib ..

''maaf ye ? cakap mase tengah azan tak elok .. telefon lagi sekali lah ye .. ok? sekian terima kaseh .. bye..''

wahh .. hebat tak aku jadi PA ? .. buat artis artis di luar sane .. kalau perlukan khidmat aku sebagai PA .. dun worry .. yang mane tak nak busy sangat .. boleh lah ambil aku bekerje .. 
kepade yang asek kol carik liyana .. liyana ni .. 
aku lin lah .. mane nak datang liyana .. mentang mentang aku soh ko cube sekali lagi .. kau pergi tekan no. aku yang same sekali lagi buat hape ?? ko cube lah dail no lain .. mane tau sangkut name liyana bebetol ke ?? ish ..mengacau hidup aku je .. abesh batery aku tahu ? kalau nak ngorat tu cakaplah .. =P
p/s : knape lah aku asek salah msg hari ni ?? kpade anda semua .. jangan cuai macam sy ! =D smilee~~

No comments:

Post a Comment