Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, March 5, 2011

p0pularnYE kak limah and kengkawan

caKap PasaL hantu Kak LiMah ni ... mEsti ramai yang cakap
''laa .. kak limah ke .. daa tengok da cite niyh ..''
mesti la ramai da tengok ,. crite dy bes tuh .. kalau tak best .. takde nye sepnjang jalan aku pergi..
adE yang sebut ... 

'' oh .. yang kak limah tu ye?''

pastu siap cakap ala ala husin, usop, abi , .... 

senang cite .. ayat ayat dalam hantu kak limah tu .. mesti hengat punye lah kan?
mcam aku niyh .. da brape kali aku tengok cite tu .. hahaa .. 
sekarang, da xpyah tengok movie dy .. aku boleh crite dari awal smpai habes da

kadang kadang tu kan .. asal aku lalu je ..

''cecite cecite ...''

''nampok beno nipunyer ..''

eh .. tapi aku tak patot lupe 1 perkare .. aku study pon kat perak .. so, tak heran la orang perak cakap perak ..T_T

hah .. jom tengok kak limah kite jom ..

 ok .. dy tgah tggu pujangga datang..
enjet enjet semut..sape saket naik atas..
0k .. insyaallah boleh menang punyo .. huhuu..
0k smue .. maghi reramai undi untok kak limah okeyh ..?

bagus la cite ni sebab dalam merapu merepek dy tu .. bergelak jugak korang dalam wayang tu ..
boleh la korang amek pngajarn dari segi..

kalau sekampung tu .. amek la tahu pasal jejiran yang ade ..

dari segi anak pulak .. korang kne lah slalu jenguk2 mak kat kampung nuh..kalau da tahu dy mcam tu..jgan la bile dy da mcam tu .. korang biarkan je sampai ganggu orang kampung .. 

then, bgtahu la orang kampung psal mak korang tu .. tak kan diam je .. kan da timbul msalah ..

pastu.. tido tu .. lenkali tutup tingkap bilik .. kunci pintu bilik .. kalau tak nak kak limah teman korang tido..

pastu.. kalau ade ape ape .. selesaikan la perkare elok elok.. jangan la terus .. ''seranggggggg''
hahaa.. pastu .. ''kite bako je .. bako je ..''

pastu .. jangan la cakap besau macam abi .. mase nak pergi tandas tu .. kan tak pasai kak limah dok bercangkung kat atas dy .. =D

tak pon macam ketua kampung tu hah .. tak pasai pasai demam .. hahahaa..

mcam mcam la ..
korang jngan kentot merate .. kentot snyap snyap simpan dalam kotak .. bile orang takde .. korang kua kan la kentot korang .. nanti orang cakap .. '' takde sivik punye orang.. budaya kita wajah kite tahu?''

ape ape pon .. kentot merate memang la xpe .. kalau korang tak tahan tak kan nak tahan jugak .. kompem kompem meletop jugak nanti ..

cakap pasal kentot .. terhengat pulak mase kelas town and planning ..
tengah sesedap aku fokus tengok lecturer tulis ape .. aku jadi hilang fokus bile kawan kawan aku yang barisan first and second tertunduk tunduk sambil tersengih sengih .. naik heran aku da.. apahal dorang ni ..
serius aku cakap .. kalau barisan first and second .. dorang fokus .. masok barisan 3 and 4 .. kurang siket la .. kalau da ak asek kacau je .. hehehee .. kije part time aku dalam kelas yang tak bergaji..

cakap pasal hilang fokus tu .. dengan dahi berkerut kerut sambil peluh menitik nitik .. ok itu hanya ilusi sebab ak tak berpeluh mase tu .. ade aircon nak peluh mende 
(0o0) kembang hidung menandekan ak sedang berbangge mempunyai kelas
yang sejuk seperti di luar negare ..

dalam mase beberape saat aku mengerutkan dahi tu kan ..

''perhhhhhhhhhhhhhhhh.. bau telo! ''
agak perlahan suare aku mase tu .. well .. sopan .. tapi pelik knape dorang yang bau dulu boleh tersenyum
and tak tutup hidung.. sungguh tabah and redha .. atau dorang bau wangi??

''eii busyukhee .. hape hentot hii??''
kwan ak mira(nma sbenar) cakap dengan kuatnye tapi agak sengau sebab cakap sambil tutup hidung..
satu kelas dengar..elok elok lelaki tak tahu pape.. and blur blur tengok pompan dok sebok sebok tutup idung
smbil sengih sengih teros

''ishhhhhh .. sape kentot niyh ..''
secara automatiknye dorang pon bau .. agak lambat .. tapi berpeluang bau..dan tidak ketinggalan serta kerugian..

riuh la 1 kelas dengan kentot mengentot ni .. cume tak de aksi lawan lawan kentot je lagi .. sebab takde
yang berani nak tunjok kehebatan kentot masing masing mase tu .. malangnye ..

da kecoh kecoh .. aku attack muke lega je .. tapi tak pasti .. sebab masing masing tengah berpura pura tutup hidung .. yang barisan depan pon mula la nak tutup tutup .. tak nak kene attack la tu ..

aku tak putus ase .. mate aku terus tengok dekat lecturer yang masih maintain tulis nota ..

timbul keraguan.. '' adakah dy yang menyebarkan secare perlahan supaye yang lain tak mengantuk??''

haaa.. yang tu kite tak tahu lagi.. tengah dok perhati smue ni.. baru lah lecturer aku pusing blakang..
hah teka teka dy ckap ape?? adakah dy mngaku dengan jujurnye??? dy ckap.. smbil tersengih sengih kan

''sape yang melepas ni? klau kamu saket perot nak buang air besar ke .. cakap je.. sy bagi kamu keluar..tak payah takot.. kamu kan da besar kan .. kenape nak tahan? '' berkate sambil bukak PINTU .. 
huh heaven!! knape tak dari tadi bukak .. aku da rase sesak nafas da

sah bukan dy yang kentot .. siap bagi keizinan pulak kluar kelas ..

dengan bagusnye MISS FAZA bgi petua kentot tak busyuk ..
sile la berak selalu .. supaye tak busuk ok? kate dy lagi .. tapi kentot tu tak lah wangi mcam perfume .. cume takde bau je ...

=) selamat mencube ...

ok .. pesanan kepade si kentot .. nak kentot bagi lah signal supaye kitorang sempat pkai penutp hidung .. tak pon .. boleh bukak pintu awal awal ke .. tak pon .. dengan merendah dirinye .. sile sile kan lah kluar kelas dan kentot diam diam di luar ..

wait wait .. how ko tahan kentot dari bunyi and how ko ajar kentot ko tu jadi sopan ? supaye bergerak perlahan lahan .. and bagi yang lain feeling bau dy ?? terer tu ..

No comments:

Post a Comment