Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday, March 26, 2011

seteLah bergELar istEri orang =D

aku nk pergi akad nikah ni .. dalam tandas pon sempat pose =D

 bergambar dengan pengantin sporting .. =D
aku larh tu!!

korang tengok .. simple tak aku kawen ?? memang nak buat simple jer .. tengoklah aku punye baju pon tersangat sangat simple .. =D kan ? kann?? sorrylah .. bukan tak nak jemut jemput korang .. cume ni pon secare mengejut .. tak sangke aku dah bergelar isteri orang kan .. 

ok lah .. aku tahu ada antare korang tahu aku tipu .. hehe .. tengok pon da tahu .. tak kan la aku kahwin .. perhh .. umo baru 18 tahun jagung .. lagi 4 bulan genap 19 tahun jagung .. ade hati nak kahwin ?? memang lah boleh je .. tak salah pon kalau nak kahwin awal .. cume aku tak nak lah .. =p 

tunggu lah nanti nanti .. ni pic aku dinner lah .. kan simple sangat tuh .. aku pon pergi sebab keputusan last minute punye .. so, tu jelah .. aku tak beli pon baju .. sume pakai yang mane ade .. lagipon .. baju tu member aku punye .. hahaa ..

agak best la dinner malam tadi .. aku tak lepaskan peluang makan sebanyak yang boleh .. orang nak marah .. pedulik hape aku .. aku bayar lah .. bile kenyang .. aku duduk diam diam kat krusi aku .. msalahnye ,.. diam ke ?? itu yang kite tak pasti sebenarnye ..


disebabkan line arini suke buat hal dy .. aku pon terase malas sangat nak masok an pic pic aku .. memang menyakit kan hati dengan line ni .. betul betul menguji kesabaran dan tahap mental aku .. nasib aku memang seorang penyabar .. tu tak dinafikan .. T_T' (ade lagi tak bakul bakul yang boleh diangkat?)

dngan kesabaran yang ade .. aku gagahkan diri masokkan lagi pic okeyh!
wah .. bahagia nye kami .. =D
 sesi menyuap .. =D tngok tang mulot macm aku plak nak mkan =P

dtang aura kegilaan =D
 trase putih sy di situ =P (kate2 kjam)

DLD (didu , lin , dila)

ok .. smpai sini jelah =p .. 

p/s : buat sesuatu pikir dulu .. jngan hnye nak jage hati sendiri tnpe hiraukan orang lain .. akhirnye diri sendiri yg mkan hati =D .. smile ~

2 comments:

  1. engt betul2 la dah kawin, haha, buat saspens je. rupenye dinner je eh, pewitt2! cun ah, haha

    ReplyDelete
  2. dinner je hrp mklum =p .. kwen lmbt ag la yul .. yul kwen dulu .. mggu dpnnye lin plk .. oraitt?

    ReplyDelete