Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, April 4, 2011

pengalaman seram pergi tandas lewat malam~

cerite serius .. apabila aku lepas balek dari study dengan memember.. aku pergi tandas .. mase tu dah dekat nak pukol 12 ..aku bukan berani sangat nak pergi .. tapi, aku pon tak terpikir pulak boleh terserempak dengan bende niyh .. 

aku masuk tandas .. aku pilih tandas kedua .. masa nak tutup pintu tu .. meremang bulu roma aku .. aku nampak bebetol depan aku .. dy boleh pulak nak pergi ke arah aku .. nak kejar aku ke ?? perghh..

dengan sekuat hati aku jerit ..

''argggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh''

da macam ape je .. aku tak pikir paper mase tu .. dengan lajunye .. aku berlari keluar tndas nak selamatkan diri lah niyh .. terserempak dengan kawan aku yang nak masuk tandas .. dy tergamam dengar aku jerit ..

''kenape?'' muke dy pucat ..

'' ade lipass .. =( '' aku pon melompat lompat depan tandas .. '' teman la aku .. teman lah ... aku nak masuk tandas ..''

''ishh ko niyh .. aku engat ko nampak ape lah tadi .. sengal buat cuak aku jer ! '' muke member aku bengkek ..

(-.-') salah aku kew??

p/s : kepade cik kipas sekalian .. tolong jangan mencuba menghampiri serta mendekati sy walau seinci pon .. paham !! ni amaran keras .. seram betul !!!

No comments:

Post a Comment