Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, April 27, 2011

garisan penamat

pesanan sebelom bace entri ni ..

1) sediakan kain lap or tisu pon boleh
2) sediakan baldi okeyh !
3) sediakan makanan ringan untuk isi perot .. kalau kalau entri aku membosan kan ke..

okeyh .. teros ke pgkal cerita yang nak disampaikan...


tajuk macam orang baru lepas maraton je kan .. uhuhu .. tapi sebenarnye .. garisan penamat nih .. means .. penamat cinta .. cewahhh .. korang boleh lah gunakan baldi yang aku cakap tu untuk muntah ye .. kalau kalau rase loya bila bace aku punya entri ni kan ..

pastu.. yang tisu tu bukan nak lap korang punya air mata .. don worry .. ni bukanlah crite sedih .. sebab aku tak reti nak taip bende bende sedih sampai menyayat hati ni ..saje nak ingatkan .. lepas muntah .. lap sendiri ..okeyh?? cakap pasal lari kan .. haa .. bace kate kate niyh ...


 betol tak ? betul la tu .. kalau dari segi masalah pulak .. kalau korang biar je x selesaikan .. mcam tu jugak lah bende nye .. tak de yg brubah .. klau brubah pon .. maybe hati .. tak pon tanggapan yang baik boleh jadi burok .. so? makin parah kan ? tak selesai la tu kan ?? renung renung kan dan selamat beramal okeyh .. selesai masalah secepat yang mungkin sampai lah tak jadi rumit .. kalau aku .. if ex aku dah bebetul pikir negatif pasal aku .. aku akan terang kan perkara sebenar .. yang pasti .. aku akan cakap .. aku tak mengharap untuk dy terima aku balek .. cume aku nak dy tahu perasaan aku .. yang perkara sebenar bagi pihak aku .. senang kan kalau berterus terang .. tak payah nak ego .. pikir .. ohh aku tak salah .. so, dia kene mintak maaf .. no! .. salah tu .. tak semestinye meminta maaf .. berada di tempat yang salah .. tanggapan tu aku bantah 100% .. paham??




hmm.. okeyh .. well, kalau dah bukan jodoh tu .. ko nak jage bagai nak rak pun tetap bukan lah kan .. so, kalau dah jage and jage .. taapi putus jugak means .. korang memang dah takde jodoh ..apa lagi? lepas jelah ..hidup masih boleh diteruskan lagi .. yang penting .. putus tak sampai berdendam k ..? understand student??? orait .. cool .. jangan lah merayu rayu .. kalau aku lah .. aku kalau orang tak nak .. aku malas nak merayu .. ''ouhh aku sayang kau .. aku nak kau .. tolong kembali kat aku '' .. oh tidak ! .. orang dah buang kita .. kita pergilah lah .. paham paham lah kalau orang dah tak suka .. ape yang boleh kita buat .. terangkan situasi sebenar .. then, blah lah .. doakan yang terbaek jelah .. tak payah merayu lah .. malu .. tapi .. kalau korang nak ... tu hak korang lah .. aku cakap je ..


 kak limah kesunyian


ok now .. bila dah putus .. korang rase sunyi tak ?? aku tanya bagi pencinta setia macam aku je .. yang playboy or playgirl .. kompem kompem korang tak kesah sebab korang mesti lah sentiase berbahagia .. kalau bagi yang gud gud je time kaple macam aku .. nak usha laki lain pon sampai mintak izin .. (perhh .. betol ke?).. dah tentu lah sedih  kan .. tapi kalau sedih tak bermakne .. tak lena makan .. tak lalu tidur .. kite teros kan hidup ,... ish aku ni dari tadi tak abes abes teroskan idop ..




bunge bukan seekor .. kumbang bukan sekuntum .. actually, aku tak tahu kenape mesti kumbang and bunge .. sedangkan .. bercakap pasal manusia yang putus cinta .. takpelah .. cantik sikit bahase .. bila gunakan pepatah orang bebulu dedulu kan ?

bosan kan ? bila bace pasal cinte ni time kite dah putus cinte? kalau tengah bercinta .. suke aje dengar .. suke aje bace .. eh ehh .. so, yang bace entri aku niyh .. yang bercinte ke putus cinte??



ok .. takde kene mengena antare yang hidup atau yang telah mati if kau bercinta or tak .. so, boleh teroskan membace .. kalau dah bosan .. sile kunyah dengan lumat .. makanan ringan yang telah anda sediakan tadi ok? bila hati dah kancur nak buat ape? mestilah kene tampal dengan kasih sayang .. ceyhhh .. haha .. korang buat lah something yang boleh happy kan korang .. penah dengar tak .. orang cakap .. kawan masa suke dan duke ?? hmm.. mase korang susah ni lah .. baru korang sedar .. betapa kawan korang tu berharge .. ish3 .. naseb aku tak macam tu =P .. korang boleh luahkan dekat kawan yang korang paling percaya .. tak pon .. pergi mane mane .. then jeritt .. pastikan bukan kat depan balai polis or jalan raye k ..? kalau jadi kat korang pape lepas tu .. aku tak bertanggung jawab .. tidak sama sekali .. eh eh .. orang cakap .. makan boleh kurang kan tension .. so, pergilah dapur untuk makan .. =) .. eh eh.. orang cakap lagi ... dengan busy kan diri .. boleh lupekan masalah .. so, mulai sekarang .. pergilah busy body anda ..kemana sahaja okeyh?? and last, pastikan .. lidah and bibir kita tak lari .. and engatan kita .. tak lupa pada yang esa .. memohon padanya .. agar di permudahkan segala urusan .. di tenangkan hati .. gudluck !


sekadar gambar hiasan! xde kene mengene

ok .. lepas tu .. lepas tu ?? lepas tu adalah .. aku dah tak nak teroskan .. bila aku rase .. ade yang tengah berdengkur depan skrin laptop masing masing bila bace entri aku .. so, sekian ..

 gambar hiasan jugak!

P/s : xde motif .. carik motif .. =) ape tu? ape ape pon .. insan yang cemerlang .. datang dari ?? jiwa yang tenang .. understand student??

No comments:

Post a Comment